Thursday, January 15, 2009

Alo! Merkez..

01.01.2009 14:59
Ümraniye'de, yeni yıl kutlamasına erken saatlerde alkol alarak başlayan alkollü vatandaş, bulduğu polis telsizi ile muhabereye katılınca ortalık karıştı.
Edinilen bilgiye göre, polisler arasında da gülüşmelere neden olan muhabere şöyle gelişti; Atakent Mahallesi Doğu Sokak'ta oturan ve ismi açıklanmayan bir kişi, C bölge ekiplerinin muhabere yaptığı 14. kanaldan yardım istedi. Stres altında çalışan polisleri dahi güldüren muhaberede şu diyalog yaşandı;

Alkollü şahıs- "Merkez yardım istiyorum.

Merkez- Kodunu söyle

Alkollu şahıs- Ben kodsuz adam

Merkez - Adres ver nereye yardım istiyorsun?

Alkollü şahıs - (adresi veriyor)

Merkez - Sana iki ekip gönderdim, geliyorlar

(Kısa bir beklemenin ardından) Alkollü şahıs - Merkez beni seviyor musunuz?

Merkez - Seni seviyoruz, biraz bekle ekip geliyor.

Alkollü şahıs - Nasıl hizmet veriyorsunuz?"

Bu diyalogların ardından polisler, alkollü şahsı Atakent Doğu Sokak'ta gözaltına alarak telsizine el koydu. Şahsın polis telsizini, bir parkta bulduğunu söylediği belirtildi.

Çakmak Polis Merkezi'nde ifadesi alınan şahıs serbest bırakıldı.

Sikayet var...


Sanki ATM, kartini yutmus adamin. O kadar rahat, o kadar hakli :)) Bas ustune buyusun...

80'lerden urperten bir esinti











Bir urperti aldi icimi. Nedir, nedendir, tarifinde bile zorlaniyorum...

Ucuza Uçmak...


Buyrunuz bunlarda bazi ucuz ucak firmalari. Genelde Tr den kalkmiyorlar ama incelemekte fayda var. Boyle bir toplama da baska yerde yok :))

Easyjet , ryanair , momondo , clickair, germanwings , skyscanner , vueling , czechairlines , ltur

Red Eyes And Tears

Müzikten aldik gazi. Varmi boyle cool bir parca. Sen git "black rebel motorcycle club" diye bir grup kur, album orta karar olsun ama araya bu sarkiyi koy. Yillar sonra hatirlamak omur torpusu gibi oldu tabii. Krallar gibi; yuksek alkollu dinlenmelidir. Universitenin ilk birkac yilinda Melf ve Uggy ile cok dinledigimiz, beni eskilere goturen parca. Sozlere de dikiz derim. Turkce ye cevir, Müslum soylesin. Hey gidi gunler serisi gibi oldu bugunku postlar bu arada...



dip not; sanki ben bu sarki icin daha once post atmis gibi hissettim. Deja-vu mu, ruyami emin olamadim...

Santeria

Sublime in harika parcasi. Alternatif gencligin marsi, ezberi, eglencesi... Sonra herkes teknocu oldu bir anda. Zaman cok hizli geciyor be...



i don't practice santeria, got no crystal ball
i had a million dollars, but i'd spend it all
if i could find that heina and that sancho that she's found
i'd pop a cap in sancho and i'd smack her down

all i really wanna say i can't define
it's love i need but my soul will have to wait
till i get back and find a heina of my own
daddy's gonna love one and all
i feel the break and i got to live it out

i swear that i really wanna know
all i really wanna say is i got mine
and i'll make it yes i'm comin'up
tell sanchito that if he know's what is good for him
he best go run and hide
daddy's got a new .45

and i won't think twice to stick that barrel
straight down sancho's throat
believe me when i say that i've got somethin' for his punk ass

what i really wanna say is there's just one way back
and i'll make it but my soul will have to wait

Meali (eksi sozlukten, starcrossed cevirmis saolsun)

santeria* deneyemem
kristal kürem yok
bir milyon dolarım vardı ama ben..
ben hepsini harcadım...
eğer o kızı bulabilseydim ve o bulduğu hergeleyi
hergeleye bir tane çakar ve kıza da payını verirdim...

(kahramanımızın hikayesi sıradan bir aldatılmadan ibarettir ya da rekabet edemeyeceği bir aşk düellosuna girmiştir; bazı zamanlar hepimizin girdiğinden... hayallerinden uyanmış ( -ı had a million dollar but ı'd spend it all..) ve fakir ama gururlu kişilik, intikam ateşiyle tutuşmaktadır.. ne budala çocuk..)

gerçekten bilmek istediğim,
bebeğim, gerçekten demek istediğim tanımlayamadığım
güzel bu aşk
ihtiyacım olan,ohh...
fakat ruhum
beklemek zorunda geri dönene ve o kızı tek başıma bulana kadar..
babacık elinde sonunda birini sevecek...

(kızdan karşılığını alamamıştır ihtiyaçlarını ona anlatmaya çalışmaktadır... aradığı aşkı.. aslında kendini kandırır aradığı aşk gökte aranırken yerde durandır.. ama umutsuz olan..)

kırgınlığı hissederim
kırgınlığı hissederim,
kırgınlığı hissederim ve bunu yaşamak zorundayım
o aşk gitmesini sağlıyor,
ruhum zorunda olacak...

(unutmaya zorluyor kendini.. yaşamak zorunda, hissetmek zorunda olduğunu bilsede.. tüm uyaranlar bir tek kılığa giriyor artık onun için... yapması gereken birşey daha var ama..)

gerçekten söylemek istediğim,
bebeğim,
gerçekten söylemek istediğim benimkine sahip olduğum..
ve bunu yapacağım,evet, geliyorum

(yarım kalan işi bitirecektir, sevdiğine de göstermek istemektedir eserini..)

hergeleye ( sanchito*-intimate footing) söyle onun için doğru olanı biliyorsa, en iyisi kaçıp saklanır..
babacık yeni bir 45'liğe sahip...
ve 2. defa düşünmeyecem o namluyu doğruca hergelenin boğazına yapıştırırken..
inan bana onun hergele k*çı için bir şeyim var dediğimde... (silahı vardır ama birşeyleri daha unutur en tehlikeli silah olan sevgilinin kalbini, gırtlağının en derinlerine dayamıştır kendisi...)
gerçekten bilmek istediğim, bebeğim,
gerçekten söylemek istediğim bir tek şey,
geri dönüşte,
bunu yapacağım,evet,
fakat ruhum beklemek zorunda..
evet,evet,evet....

Frankie Goes to Hollywood




Kariyerlerinde sadece 2 album. 84 ve 86 da. Ne guzel abilerimizdiniz be...Abi, abla, abi-abla, abla-abi...

Green Street Hooligans 2


Papazdan aldik haberi. Green Street Hooligans 2 geliyoooor... Buyrunuz trailer icin link.

Friday, December 26, 2008

Soy agaci...


Boyle de bir politikacimiz var. Bence klinik psikiyatristleri tarafindan detayli bir sekilde incelenmeli. Bikac yildir tekrarladigim birsey var; kisi irkci olmus ama farkinda degil. Bu cok tehlikeli bir durum. Dogan gorunumlu sahine benzemez. Insanin kendini sorgulamasiyla ortaya cikacak bisey. Asil korkum; moda olan herseyi siddetle savunan yeni nesil üzerine; irkcilik moda oldu diye pesinden kosmasinlar yavrucaklar!! Cik cik cik...

Thursday, December 25, 2008

Ray


Bu da son afis olsun. Yeter cok sıkıldım. Cok kolaya kacmis gibi hissettim artik :)

Barbarella -3

Journey to the center of the earth

Bush ve ayakkabi...



Wednesday, December 24, 2008

Issız Adam

Yuhh sana Cagan Irmak...Yapmissin yine yapacagini...

Friday, December 19, 2008

The Kids are Alright

The Arena

Solaris

Kardesimsin Alexis


Yunanistan kayniyor. Alexis'in olayini biliyorsunuz. Egosal cinayet. Tepkilerine ornek bir foto yukarida. Bizde olsa -ki oldu, ne yapardik merak konusu. Bizim tepkimiz gercekten sadece raki masasinda. Bir de olaya soyle bakin, gecen hafta polis kiyafetli adamlar mekan basip kadini saclarindan surukleyerek goturup tecavuz etmesi üzerine Mehmet Ali Birand TV den bagiriyor; niye kimse dur demedi? Sebebi basit; biz polisten ve egosundan korkuyoruz, korkturuluyoruz. Bunun nedenini sorgulamadiktan sonra, derine inmedikten sonra hicbirseyi degistiremeyiz...

Trofolo, takip ettigim bir blog. Resimi ve asagidaki blogu da onun sitesinde gordum. Buyrun onun da yazisi.
http://kardesimsinalexis.blogspot.com/

Monday, December 15, 2008

Andrey Rublev




















15.yüzyılda yaşamış olan ünlü Rus Ressam
Andrei Rublev'in Tarkovski tarafindan 1969 yilinda cekilmis öyküsü... 1400-1423 yillari arasında Rusya'da yaşanan olayları, taht kavgalarını ve Tatar saldırılarını da öyküleyen film carpici final sahnesiyle 208 dklik yavas ilerleyen bu filmi adeta carpiyor. Tarkovsky'nın filmi kafasında tasarlaması 4-5 yıl sürmüş, çekimler de bi o kadar. Kimi eleştırmenlere göre sinema tarihinin en önemli filmi olarak gosterilen bu filmi bir cirpida izleyebilecek insan bulmak gercekten zor. Ozetle; izleyen bir izlemeyen bin pisman...

Wednesday, December 3, 2008

Kil Donmesi

Ameliyat sonrasi rehabilitasyon icin tatile erken girdik...